Translate

torsdag 2 november 2017

Mitt bokiga oktober 2017

Lästa böcker: -

Ljudböcker:
Död i andras ögon av Charlaine Harris

Lästa sidor: -

Lyssnad tid: 11 timmar 3 minuter

Tegelstenar (över 500 sidor): -

Bästa bok: Död i andras ögon

Lånade böcker: 1

Egna böcker: 0

E-bok/ljudbok: 1

Nytillskott:
Vi måste prata av Elaine Eksvärd
Equilibrium av Anna Jakobsson Lund
Vei av Sara Bergmark Elfgren & Karl Johnson

Kommentar: Den här månaden har jag inte läst mycket alls. Jag har börjat i Equilibrium, men tiden har för det mesta gått åt till spökvandringen som jag har gjort med skolan. Jag hoppas att jag kan få mer läst nästa månad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.