Translate

söndag 22 oktober 2017

The infernal devices-inspirerade doftljus

Jag älskar doftljus och vad kan då vara bättre än bokinspirerade doftljus. Jag skulle gärna köpa flera sådanan, men frakten till Sverige är oerhört dyr så tills vidare får jag nöja mig med att drömma. Här är i alla fall tre doftljus som är inspirerade av Cassandra Clares skuggjägarvärld. Två av ljusen kommer från The Melting Library och det tredje är från From The Page.




De två som jag gillar mest är de från The Melting Library. Dels så tycker jag att de ljusen ser roligare ut och sen gillar jag att de är mer specifika eftersom de är en speciell karaktär istället för bara skuggjägare i allmänhet. Jag vill verkligen ha Jem-ljuset för Jem är en av de bästa karaktärerna som finns i The Infernal Devices.
Gillar ni doftljus och vilket skulle ni helst vilja ha?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.