Translate

torsdag 5 oktober 2017

E-böcker

Jag vet inte hur det är med er, men jag har aldrig riktigt fattat grejen med e-böcker. Jag tror att jag har läst en i hela mitt liv, men det var ingenting jag fastnade för på något sätt. Visst, det funkade, men jag läser mycket hellre en fysisk bok. Jag kan förstå att det är smidigt att inte behöva ha med sig en bok, utan läsa på mobilen istället, men jag tycker att det är mycket jobbigare att sitta och läsa på mobilen en timme än att sitta och läsa en bok en timme.

Vad tycker du? Vad är din relation till e-böcker? Har du provat att läsa e-böcker? Är det vanligt att du läser e-böcker? Lämna gärna en kommentar och berätta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.