Translate

onsdag 13 september 2017

4 böcker jag skulle vilja läsa innan Bokmässan

Som ni alla säkert vet så är det bara några veckor kvar till årets Bokmässa och jag kommer självklart att åka dit en dag. Jag har ju under tidigare åt fått en del böcker signerade under bokmässan och även träffat en del författare. Detta gör också att det finns en del böcker som jag känner att jag vill läsa innan Bokmässan, men om jag ska vara ärlig så tror jag inte att jag kommer läsa en enda av de här böckerna. Men, men, hoppas kan man alltid!

Färjan
av Mats Strandberg. En bok som jag köpte och fick signerad förra året, men fortfarande inte har läst.

Porten
av Astrid Ahlberg. Den här boken köpte jag för många år sedan på bokmässan och var jättetaggad på att läsa den, men sen gick tiden och det blev aldrig av. Nu när Astrid Ahlberg kommer till Bokmässan så kanske det är dags att ta tag i att läsa boken.

Älvkorset
av Jenny Töredal. Blev intresserad av att läsa om den när jag kollade igenom vad som skulle hända under årets bokmässa och hittade den här fantasy-boken.

Skugga över månen
av Annah Nozlin. Jag har verkligen ingen aning om vad den här handlar om men jag såg att det var en medeltidsfantasy så det verkar ju ganska intressant.

Har du siktat in dig på en bok som du gärna vill läsa innan Bokmässan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.