Translate

fredag 25 augusti 2017

Bokiga frågor #25

Vampyrer eller spöken?

Om jag hade fått frågan när jag läste Twilight för 4 år sedan så hade jag helt klart svarat vampyrer och jag kan fortfarande se en viss charm i vampyrer, men nu tycker jag att spöken är mycket mer spännande. Det känns inte lika uttjatat som vampyrer och därför gillar jag spöken bättre.
Jag har i och för sig inte läst så många böcker med spöken i förutom Lockwood och co., men jag vill gärna läsa mer så om du har tips på en bra bok med spöken i så får du gärna lämna en kommentar. Jag är inte så mycket för skräckböcker, men vill gärna ha något med spöken i.

Vilket föredrar du? Vampyrer eller spöken?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.