Translate

lördag 18 mars 2017

Bokiga målarböcker

Som säkert ingen har missar är det ju väldigt populärt med målarböcker och detta har också lett till att det har kommit en hel del bokinspirerade målarböcker. Jag gillar det och vill ha alla som jag ser, men det finns ett problem. Jag vet inte vad jag ska göra med dem. Jag gör väldigt mycket och det finns mycket som jag vill göra, men måla är inte en av alla de sakerna. Vad ska jag då med målarböcker till?

Jag har redan en och beställde nyligen en till. Den jag har är Harry Potter och jag har beställt Game of thrones. Det är inte mitt fel att de är så fina och jag älskar dem. Även om jag inte målar så mycket i dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.