Translate

måndag 9 januari 2017

Mål för 2017

Från början hade jag inte tänkt sätta några nya mål i år för att jag har en tendens att misslyckas med dem och det gör mig bara opepp, men efter att ha sett en massa mål för 2017 på andra bloggar kunde jag inte låta bli, så det här är de mål jag ska försöka med i år. Önska mig lycka till, för det kommer jag behöva!

Läsa 1 meter böcker.
Jag har sett den här utmaningen på någon blogg för länge sedan och tyckte att det var ett roligt alternativ till att läsa ett antal böcker.

Blogga varje dag.
Den här är väl redan lite körd för det är två eller tre dagar redan som jag inte har bloggat det här året, men jag tänker att vi kör från idag.

Ladda upp ett YouTube-klipp i veckan.
Jag vill ladda upp ett Klipp på YouTube i veckan. Om du inte vill missa något av dem så föreslår jag att du prenumererar på min kanal då jag inte delar allt på bloggen.

Läsa lite varje dag.
Det här är väl också redan lite sent, men vi gör som på andra målet och räknar från idag. Jag vill få en lite bättre rutin i mitt läsande då jag känner att jag tappar lite. Det viktiga är att jag läser lite varje dag. Oavsett om det är en sida eller flera timmar.

Göra en kanaltrailer till min YouTube-kanal.
Detta är något som jag har planerat att göra länge och i år ska det äntligen bli av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.