Translate

söndag 6 november 2016

NaNoWriMo 2016 | Dag 6

Om någon vill lägga till mig som sin NaNo-kompis så heter jag Bokslukaren. Jag finns både på den "vanliga" sidan och på young writers program.

Idag har det inte blivit jättemycket tid till att skriva då vi har stängt igen stugan för vintern (vilket passade bra eftersom vi hade fått ungefär 15 centimeter snö) och sedan åkt hem vilket tar dryga två timmar plus lite till eftersom det inte var jättebra väglag för sommardäck.
Trots detta har jag ändå skrivit 2180 ord så totalt har jag nu skrivit 21561 ord så idag har jag passerat ännu en milstolpe (20000) och när jag har skrivit 3439 ord till så har jag kommit halvvägs så då tar vi och firar lite mitt inne i NaNoWriMo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.