Translate

fredag 4 november 2016

NaNoWriMo 2016 | Dag 4

Om någon vill lägga till mig som sin NaNo-kompis så heter jag Bokslukaren. Jag finns både på den "vanliga" sidan och på young writers program.

Dag fyra är över och idag har varit den dag som jag har varit minst fokuserad på skrivandet. Jag har varit borta halva dagen och handlat och sett lite för mycket på TV. Trots detta så har jag skrivit 2097 ord vilket är med än 300 mer än vad jag behöver skriva på ett dag. Jag har börjat notera att jag skriver mycket snabbare i år än vad jag gjorde förra året. Nu har jag en skrivhastighet som ligger på över 1000 ord i timmen. Jag minns inte riktigt vad jag låg på förra året, men jag skrev i 25-minuters-intrervaler då också och nu skriver jag nästan 500 ord varje gång och förra året var det omkring 300.
Nu har jag tänkt att jag ska planera lite fler scener för imorgon är det double-up day vilket innebär att man ska fördubbla sitt wordcount. Jag tyckte att utmaningen var roligt och väldigt utmanande. Jag har skrivit 9646 ord hittills vilket betyder att jag måste skriva nästan 10 000 ord imorgon!
Jag tyckte i alla fall att det var en kul grej att utmana sig själv i så önska mig lycka till!
Imorgon på double-up day så har NaNoWriMo extra många officiella virtual write-in på YouTube. Jag tycker att det är jättemysigt att vara med på och även fast det inte blir så mycket skivigt alltid så är det en liten pepp med alla andra som skriver. Hur som helst så har jag funderat på om det skulle vara av intresse för andra om jag hade något liknande på min YouTube-kanal. Jag skulle tycka att det var roligt att göra, men då vill det ju till att det är någon som vill titta också för annars förlorar det ju hela poängen. Lämna gärna en kommentar om ifall du skulle vara intresserad eller inte så får vi se hur jag gör. Om jag gör det så blir det inte förrän längre fram i November.
Nu har det här inlägget blivit alldeles för långt så om du har orkat läsa hela ska du känna dig stolt.
Ha det bäst så hörs vi i morgon!

PS. Glöm inte att kommentera om ni vill ha en livevideo av mig eller inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.