Translate

torsdag 3 november 2016

NaNoWriMo 2016 | Dag 3

Om någon vill lägga till mig som sin NaNo-kompis så heter jag Bokslukaren. Jag finns både på den "vanliga" sidan och på young writers program.

Dag tre på NaNo är slut och idag tror jag att jag slog skrivrekord. Ja, okej. det beror i och för sig på om man räknar per 00-24 eller om man räknar tills man går och lägger sig som jag brukar göra. Om man räknar från 00-24 har jag skrivit 2521 ord idag och eftersom jag inte orkar kolla hur många ord det blir om jag räknar från att jag går upp tills jag går och lägger mig så kör vi på 00-24.
Det har gått hyfsat bra idag men jag börjar få smått panik för att jag redan har gjort slut på nästan alla idéer jag hade. Jag visste att jag borde ha kört på min välplanerade idé! Så om någon har ett bra tips på vad som kan hända så får den gärna lämna en kommentar för jag behöver all inspiration jag kan få!
Och medans jag ändå håller på, kan vi ta och diskutera dagens citat? Jag blev kär i det här citatet från första stunden som jag såg det. Det är så sant. Anpassa inte bokens innehåll efter vilka som ska läsa den. Anpassa bokens läsare efter dess innehåll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.