Translate

onsdag 2 november 2016

NaNoWriMo 2016 | Dag 2

Om någon vill lägga till mig som sin NaNo-kompis så heter jag Bokslukaren. Jag finns både på den "vanliga" sidan och på young writers program.

Idag har jag fått hela 2352 ord vilket betyder att jag totalt ligger på 5044 ord. Man kan väl säga att dagen inte började så bra och i morse trodde jag att jag inte skulle skriva alls då jag väcker mig själv runt klockan 4 av att huvudet kanar av kudden så att jag sträcker nacken. Mysigt sätt att vakna på...
Nu är det i alla fall lite bättre, även om det har försvårat skrivandet under dagen. Har även pluggat lite idéhistoria på eftermiddagen. Det måste tyvärr också göras så det blev lite lite tid till skrivande idag. Jag får dock ändå vara nöjd med 2352 ord. Det är ju ändå 685 ord mer än vad jag behöver för idag och totalt sett ligger jag före med 1711 ord, vilker gör att jag skulle kunna strunta i att skriva i morgon...
Nej, det är klart att jag inte ska!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.