Translate

tisdag 1 november 2016

NaNoWriMo 2016 | Dag 1

Om någon vill lägga till mig som sin NaNo-kompis så heter jag Bokslukaren. Jag finns både på den "vanliga" sidan och på young writers program.

Första dagen på årets NaNo är avklarad och det betyder att det är 29 dagar kvar. Jag började skriva klockan 12 inatt, som jag sa att jag skulle, men jag hade lite problem innan på kvällen att komma in i NaNoWriMo's chatforum. Men efter lite trassel (det gick faktiskt ganska smidigt när jag väl mailade och frågade) så fungerade allt igen.
Jag lyckade följa min plan i att skriva så jag ligger före ganska bra och har idag skrivit 2664 ord. Jag skulle gärna ha velat ligga ännu mer före, men det får vi ta imorgon. Och så måste jag plugga historia i morgon också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.