Translate

lördag 17 september 2016

Jag ska till bokmässan (tror jag)

Jag är så otroligt taggad inför bokmässan just nu och efter många om och men verkar det äntligen som att jag kommer dit. Jag var på bokmässan för första gången förra året och det var en av de bästa dagarna i mitt liv. Jag ska dit på lördagen och mina planer är att ge Clara Henry en ny chans och återigen försöka få min bok signerad. Jag är fortfarande  arg över att jag inte fick den signerad förra året. Sen har jag även en plan på att få Färjan av Mats Strandberg signerad.

Är det någon mer som ska dit? Vad planerar ni att göra och vad ser ni mest fram emot där?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.