Translate

tisdag 12 juli 2016

Mitt bokiga juni 2016

Lästa böcker:
Clockwork princess av Cassandra Clare

Lästa sidor: 567
Tegelstenar (över 500 sidor): 1

Bästa bok: Clockwork Princess

Kvinnliga författare: 1
Manliga författare: 0

Lånade böcker: 1
Egna böcker: 0
E-bok/ljudbok: -

Nytillskott:
Förlorade själars stad av Cassandra Clare
Himmelska eldens stad av Cassandra Clare
Tre Noveller ur the Bane chronicles på ryska av Cassandra Clare
Vreden & Återkomsten av L. J. Smith
Kommentar: Okej, bara en bok, men med tanke på hur det gick förra månaden måste jag säga att jag faktiskt är väldigt nöjd, speciellt med tanke på att boken var på engelska. Det känns som att jag är på väg tillbaka och nu har jag sommarlov så det är bara att ge järnet.

Och fråga inte varför jag köpte en bok på ryska för jag har ingen aning…

2 kommentarer:

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.