Translate

tisdag 17 maj 2016

Top Ten Tuesday

Dagens tema för Top Ten Tuesday är top ten books I picked up on a whim. Eftersom att jag inte vet så mycket om böcker innan jag väl börjar läsa dem så tror jag att det här inte blir så svårt. Framför allt i början av mitt läsande plockade jag upp böcker som jag aldrig hade hört något om och som sedan har visat sig vara riktigt populära böcker. På den tiden gick jag till biblioteket, hittade en bok jag tyckte såg bra ut och läste den.

10. Dolda tecken av Emma Askling
9. Expert på att rodna av Katarina von Bredow
8. Syskonkärlek av Katarina von Bredow
7. Konsten att ha sjukt låga förväntningar av Åsa Asptjärn
6. Det händer nu av Sofia Nordin
5. Strimmor av Hopp av Ruta Sepetys
4. Den skrikande trappan av Jonathan Stroud
3. Stad av skuggor av Cassandra Clare
2. Divergent av Veronica Roth

1. Om jag kunde drömma av Stephenie Meyer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.