Translate

lördag 14 maj 2016

Info | Idétorka

Just nu är jag mitt i en reading slump och har bloggtorka, därför så är det svårt att komma på inlägg att lägga upp på bloggen också så istället för att lägga upp ett inlägg varje dag kommer jag lägga upp ett varannan dag. När blogginspirationen är tillbaka så kommer jag att börja lägga upp fler inlägg igen, men så länge kommer det ett blogginlägg varannan dag.
Jag kommer att fortsätta försöka ladda upp klipp på Youtube, men idétorkan sträcker sig även dit. Jag jobbar på två olika Youtube-projekt just nu och ett av dem är Videor för The Biannual Bibliothon. The Biannual Bibliothon är en Read-a-thon och Youtube-a-thon och jag laddade upp videor på tre av deras sju challenges och i år är planen att jag kommer att ladda upp en video alla sju dagar. Dessa videor är alla planerade och jag håller på att filma och redigera. The Biannual Bibliothon kommer att vara den 3-9 juli och jag kommer att dela videoklippen på bloggen så att ni kan se dem om ni vill.

Det som saknas är alltså idéer för vanliga videor så om ni har något förslag får ni gärna lämna en kommentar. Ni får också gärna tipsa om ni har en idé till något bra blogginlägg eller en bra bok som kan jaga bort min reading slump.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.