Translate

tisdag 1 mars 2016

Mitt bokiga Februari 2016

Lästa böcker:
City of lost souls av Cassandra Clare
Harry Potter och fången från Azkaban av J. K. Rowling
Harry Potter och den flammande bägaren av J. K. Rowling
Om jag inte märks av Josefin Roos

Lästa sidor: 1927
Tegelstenar (över 500 sidor): 3

Bästa bok: Harry Potter och den flammande bägaren
Sämsta bok: City of lost souls
Mest överraskande bok: Om jag inte märks

Kvinnliga författare: 3
Manliga författare: 0

Lånade böcker: 1
Egna böcker: 3
E-bok/ljudbok: -

Nytillskott:
Askfödd av Sabaa Tahir
Leva Älska Brinna Dö av Sofie Trinh Johansson
Champion av Marie Lu
Om jag inte märks av Josefin Roos
Katherine-teorin av John Green

Kommentar: Början av månaden gick ganska segt när jag försökte att läsa ungefär 4 böcker samtidigt, men innan sportlovet läste vi klart på svenskan i skolan så under lovet fokuserade jag på att läsa ut City of lost souls och när den var klar plöjde jag Harry Potter och fången från Azkaban och Harry Potter och den flammande bägaren i ett nafs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.