Translate

onsdag 17 februari 2016

Movie Reaction: Shadowhunters avsnitt 6 | Of men and angels

Dagens avsnitt var väldigt upp och ner. Vissa delar gillade jag och vissa var lite sämre. Jag blir dock tveksammare och tveksammare till serien, men jag vill så gärna gilla den.
Det som jag gillade mest i det här avsnittet var i alla fall dialogen mellan Magnus och Alec på slutet. Jag älskar de två karaktärerna och de är så söta tillsammans.
I övrigt var det här avsnittet mest konstigt. Dialogen mellan Clary och Magnus var konstig, dialogen mellan Luke och Clary var konstig och vad var det som hände Luke? Varför blev han så sjuk?
Och, just det. Vad som hände hos Lightwood var också riktigt konstigt. Och Max ska vara 11 år, inte sju.
Så kort och gott var det här avsnittet konstigt, även om det fanns bra delar i det också.
Jag måste också nämna att jag gillade en av de saker som Maryse sa. ”Do not trust those who can’t lie”

Vad tyckte du om dagens avsnitt? Lämna gärna en kommentar så att jag får veta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.