Translate

torsdag 11 februari 2016

Läser fyra böcker samtidigt...

Och jag gillar det inte. Eller om man ska vara exakt så är det bara tre böcker jag läser, men jag måste fortfarande hålla den fjärde i huvudet för att jag ska skriva om den i skolan. Men vi tar det från början.
För ungefär 2 veckor sedan fick vi Strimmor av hopp som vi skulle läsa på svenskan i skolan. Det var bra för den hindrade mig från att gå in i en reading slump. Jag läste ut den långt innan övriga klassen.
När strimmor av hopp var utläst så började jag läsa City of lost souls. Problemet var bara att jag var tvungen att hitta en annan bok att läsa på svenskan för jag kunde ju inte gärna läsa en engelsk bok.
Så då började jag läsa Boktjuven, och som om inte det var nog så bestämde sig vår engelsklärare att vi skulle läser en bok på engelskan också. Suck.

Så nu måste jag hålla fyra böcker i huvudet samtidigt. Strimmor av hopp, City of lost souls, Boktjuven och Holes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.