Translate

söndag 14 februari 2016

Kärlekstrianglar

Glad alla hjärtans dag!
Eftersom det är alla hjärtans dag idag så tänkte jag diskutera det här med kärlekstrianglar lite, fenomenet som vi älskar och hatar på samma gång. Hur många har inte någon gång varit arg över att huvudkaraktären väljer fel kille? Just saying. Ändå fortsätter vi att läsa böcker med kärlekstriangel efter kärlekstriangel.
Jag är personligen inte mycket för kärlekstrianglar. Ibland kan det vara okej, men det är lite uttjatat tycker jag. Om det är två karaktärer och huvudkaraktären älskar båda så är det bra, men när du redan från början vet vem huvudkaraktären väljer så är det slöseri med tid och papper.

Vad tycker du om kärlekstrianglar? Försöker du undvika dem, eller älskar du dem? Lämna gärna en kommentar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.