Translate

fredag 5 februari 2016

5 filmatiseringar att se fram emot 2016

Observera att jag har hittat det här på internet och jag har inte varit så källkritisk som man bör. Jag kan ha fel i att filmerna kommer 2016.

Fantastic beasts and where to find them
Jag vet inte riktigt vad det här är, men jag vet att det handlar om Harry Potter och det räcker för att få mig intresserad.
The 5th wawe
Den här filmen tror jag redan har haft premiär i USA, men den får stå med på listan ändå. Jag har haft boken sedan bokrean förra året och nu har jag ju en bra anledning att läsa den.
Allegiant
Jag har varit jätteexalterad över den här, men tyvärr har trailern fått mig att tvivla jättemycket. Det känns som att det är bäst att inte ha för höga förväntningar. Den första trailern var ok, men den andra var hemsk.
Miss Peregrine´s home for peculiar children
Den här filmen är jag verkligen taggad på. Boken var jättebra och jag hoppas verkligen att de gör ett bra jobb med filmen.
Looking for Alaska
Jag har inte läst boken än och det är för att jag inte läser den typen av böcker så ofta. Men nu ser det ut som att jag får ta tag i den ändå för man vill ju se filmen och det kan man inte göra utan att ha läst boken först.

Vilken film ser du mest fram emot? Vet du någon mer film som jag har missat på min lista? Lämna gärna en kommentar.

2 kommentarer:

  1. Lånade just hem The 5th wawe och är så taggad, både på boken och på filmen! Sen skulle jag vilja se Alligant också, då jag sett de två filmerna innan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, vi får se vad som händer innan året är slut :)

      Radera

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.