Translate

söndag 31 januari 2016

Vilken scen vill du på att få se i Shadowhunters?

Jag borde ha skrivit det här inlägget lite tidigare, men jag hade så mycket annat att skriva om. Vilken scen från böckerna hoppas ni att de har med i Shadowhunters?
Själv vet jag faktiskt inte riktigt. Det hade ju varit roligt om scenen på Magnus fest, när Simon blir en råtta hade varit med men det är redan försent. Det skulle ha hänt i förra avsnittet. Annars har jag väl ingen scen som jag verkligen vill ska vara med.
Min ena kompis berättade att hon gärna vill ha med scenen där Jace berättar för Clary att när han fyllde fem(?) så badade han i spagetti. Jag håller med henne om att den scenen är gullig och det skulle vara roligt att se. Speciellt om de visar typ en tillbakablick, samtidigt som Jace berättar.

Finns det någon speciell scen som du hoppas kommer med och i så fall vilken? Lämna gärna en kommentar för det skulle vara roligt att få veta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.