Translate

torsdag 21 januari 2016

Kaosutmaningen 2016?

Förra året var jag med i både kaosutmaningen och läsutmaningen. Nu har kaosutmaningen 2016 dykt upp. Frågan är bara om jag ska försöka mig på den i år igen eller inte.
Just för tillfällen så är jag inte jättepepp på det eftersom jag misslyckades med båda utmaningar förra året och jag har inget större hopp om att lyckas i år. I och för sig så gjorde jag inte mycket för att försöka lyckas med utmaningarna, utan jag bara läste vilken bok jag ville och om den platsade in på en av punkterna så skrev jag den där.
Frågan är om jag ska ge det en chans i år igen eller inte. Om jag gör det lägger jag troligtvis inte så stor energi på att välja böcker utifrån det utan jag gör som förra året.

Tycker ni att jag ska ge det en ny chans eller ska jag ta en paus från utmaningar i år? Hur har ni gjort?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.