Translate

torsdag 7 januari 2016

4 böcker att längta efter våren 2016

Bildresultat för glastronenBildresultat för askföddBildresultat för Den ihåliga vålnadenBildresultat för förlorade själars stad

Glastronen
Okej, egentligen så fick jag den här i julklapp på engelska, men om den kommer ut på svenska så måste jag ha den. Det bara är så det är. Jag har redan minst tre böcker som jag har dubbletter av och om Throne of glass är på engelska och Glastronen på svenska så är de ju inte ens dubbletter.

Askfödd
An ember in the ashes kommer nu också på svenska. För att vara helt ärlig så vet jag inte vad den handlar om, men den har fått mycket bra kritik på Booktube så jag är helt klart taggad.

Den ihåliga vålnaden
Jag läste nyss ut första boken i serien om Lockwood & co. och tyckte att den var jättebra. Andra boken står i hyllan och väntar så det är ju passande att även tredje boken kommer ut nu.

Förlorade själars stad
Nu kommer femte delen i The mortal instruments äntligen ut på svenska. När Fallna änglars stad kom ut förra våren var jag snabb med att köpa den och läsa den. Nu kommer femte delen och jag kan knappt vänta.

Vilka böcker är ni exalterade över i vår? Tipsa mig gärna om det är någon jag har missat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.