Translate

torsdag 31 december 2015

Dimensioner

Antal sidor: 403
Författare: Sofie Berthet
Originaltitel: -
Serie: Nova-trilogin #1
Huvudkaraktärer: Nova & Alex
Bokens handling: Nova Lever ett helt vanligt liv. I alla fall tills Alex dyker upp. Nova faller handlöst.
Men sen kommer chocken: Nova får veta att Alex är från framtiden och att hon själv har en alldeles speciell förmåga. Alex säger att han har kommit för att skydda henne men från vad, och framför allt, vem?
Vad jag tycker: Jag älskade den här boken. Det var en ganska vardaglig bok trots att den innehäll allt det här med tidsresor så fick man se att Nova fortfarande hade kvar sitt vanliga liv, vilket jag gillade jättemycket.
Det var en bok som var jättehärlig att läsa och innehöll allt en bra bok behöver. Jag gillade karaktärerna och vill verkligen se hur det går för dem. Jag ser mycket fram emot en fortsättning.
Bästa karaktärerna: Nova & Eya
Kaosutmaning: 22. Läs en bok om att resa

Läsutmaning: 26. Läs en bok där huvudrollen eller kärleksintresset är en tidsresenär

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.