Translate

tisdag 6 oktober 2015

Top Ten Tuesday



Dagens tema för Top Ten Tuesday är tio bokiga saker som vi vill sluta med eller har slutat med. Idag blev det bara fem stycken för jag kom inte på fler.

5. Jag läser inte deckare. Okej, egentligen har jag inte kommit så mycket närmare deckare än LasseMaja och på TV, men det verkar så långtråkigt.

4. Jag kanske borde sluta prata böcker med mina kompisar. De flesta av dem gillar inte böcker ens lite, så…

3. Jag ska sluta att tvinga mig själv att läsa en bok som jag inte är intresserad av för det slutar bara med att jag inte läser alls.

2. Jag ska sluta intala mig själv att alla böcker som inte är Fantasy, Dystopier eller Sci-fi är dåliga. Jag ger dig solen är ett bra bevis på att det inte är så.

1. Sluta läsa när jag egentligen har annat att göra. Det är bara att erkänna. Det har hänt oss alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.