Translate

onsdag 19 augusti 2015

Jag är tillbaka!!!

Efter ett långt sommarlov här på bloggen är jag tillbaka Jag hade tänkt att blogga en del i sommar, men det blev inte av. Slarviga jag. Nu är jag i alla fall tillbaka och taggar allt som hösten har att komma med.
Först och främst har vi ju bokmässan i september. I november är det NaNoWriMo. Jag var typ med på NaNoWriMo förra året. Jag började nästan en vecka in i november och misslyckades totalt, men i år är jag mer förberedd och hoppas på att det ska gå bättre. I december har jag också planer på att det kommer att komma upp ett projekt på min Booktubekanal, så missa inte det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.