Translate

lördag 13 juni 2015

Bokiga frågor #19

Det här är en liten ”serie” där jag svarar på bokiga frågor. Jag lägger upp ett inlägg varje vecka på lördagar. Om du vill får du gärna hänga på. Svara då på Veckans fråga på din blogg och länka hit. Skriv också gärna en kommentar så att jag kan hitta och läsa ditt inlägg.

Veckans fråga: Läsa hemma eller var som helst?

Visst är det mysigt att sitta hemma på sitt rum för sig själv och läsa, men jag läser nästan överallt. Ofta har jag en bok med mig till skolan, trots att jag sällan läser den, men den ligger ändå nästan alltid i väskan. Ibland kan jag läsa i bilen och imorgon ska jag åka buss till Holland och då kommer det nog bli en del läst. Jag kan läsa på de flesta ställen, men det är ju alltid lugnast hemma.


Vad tycker du? Läsa hemma eller var som helst?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.