Translate

fredag 1 maj 2015

Jag & Sociala medier!

Jag är ganska dålig på att vara aktiv på Sociala medier. Mitt första Instagramkonto skapade jag för ca 2 år sen och var aktiv på det i ett halvår innan jag tröttnade. Jag tyckte inte att det var intressant att lägga ut bilder på mig själv eller min frukost. Men sen jag började bokblogga i somras så har min aktivitet på sociala medier ökat. Nu är allt visserligen bara om böcker men det är vad jag tycker är kul att prata och skriva om så därför håller jag i gång där mer. Om ni vill hitta mig på sociala medier så finns jag på följande:

  • Bloggen som du läser på just nu. Här är jag mest aktiv.
  • Instagram är jag inte så aktiv på men jag lägger upp en minirecension när jag har läst ut en bok.
  • Goodreads där är jag lite småaktiv och uppdaterar mest min lässtatus.
  • Youtube där jag lägger upp en video varje fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.