Translate

fredag 10 april 2015

Prao på Biblio

Den här veckan har jag praoat på Biblioteket. Jag har fått göra det mesta. Låna ut böcker, sätta upp i hyllorna, osv. Jag har även fått vara med och gallra ut böcker och tidningar och om jag hittade något jag ville ha av det utgallrade, så fick jag ta med det hem. Hm, Vad ska jag säga? Det är inte så smart att släppa mig lös bland böcker. Jag tog med mig 6 stycken hem.
Igår så var också Majgull Axelsson, författare till bland annat Jag heter inte Miriam där för att prata. Jag har inte läst boken, men det var intressant att lyssna på henne.

Idag innan jag gick hem fick jag också en bok som tack för att jag hade varit där. Jag kommer att göra ett inlägg senare om vilka böcker jag har fått.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.