Translate

tisdag 3 mars 2015

Book haul #3

Jag har fyllt år och bokrean har börjat. Det betyder ju så klart böcker. De senaste dagarna har min bokhylla fyllts på med 9 nya böcker. Den börjar bli lite full...
Alla mina nya böcker
I skuggan av ett ljus av Marie Löfgren (köpt)
Den femte vågen av Rick Yancey (köpt)
Matchad av Ally Condie (fått)
De odödligas regler av Julie Kagawa (köpt)
Alice i Zombielandet av Gena Showalter (köpt)
Porten av Astrid Ahlberg (köpt)
Rör mig inte av Tahereh Mafi (fått)
Halvblod av Sofie Trinh Johansson (fått)
Boktjuven av Markus Zusak (fått)

De jag är mest exalterad över är Porten, Alice i Zombielandet och Rör mig inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.