Translate

lördag 7 mars 2015

Bokiga frågor #10

Det här är en liten ”serie” där jag svarar på bokiga frågor. Jag lägger upp ett inlägg varje vecka på lördagar. Om du vill får du gärna hänga på. Svara då på Veckans fråga på din blogg och länka hit. Skriv också gärna en kommentar så att jag kan hitta och läsa ditt inlägg.

Veckans fråga: Vilken är den första bok som du minns att du har läst?

Jag vet inte riktigt exakt vilken bok som var den första jag läste. När jag var yngre lästa jag ju lite i skolan och Lassemajas detektivbyrå osv. Men jag vet i alla fall att den första bok som jag läste som inte innehöll några bilder var nog någon av böckerna i Kulla Gulla-serien. Jag har dock aldrig läst ut den och tror aldrig att jag kommer göra det heller. Det var mer än tre år sedan jag läste Kulla Gulla senast och jag kommer inte ihåg så mycket, men jag kom i alla fall till åttonde boken.

Vilken är den första bok som du minns att du har läst?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.