Translate

tisdag 24 februari 2015

The Mortal Read-Along på booktube!

Några utav de booktuberna jag följer ska ha en read-along med The mortal instruments. Jag tänkte att jag också hänger på och läser böckerna så jag kan vara med och diskutera i deras goodreads-grupp. Jag har läst de böcker som finns översatta till svenska och kommer läsa om dem. Den fjärde boken kommer på svenska den månad vi ska läsa den så även den läser jag på svenska och sen de sista två böckerna på engelska (om jag känner för det).
Det kommer även att vara en live diskussion på youtube (och jag älska youtube)för varje bok och den första kommer vara den 5 april. Den enda nackdelen är att den är kl 2 på natten i Sverige.
Om ni inte har läst The mortal instruments eller vill läsa om serien tycker jag att ni ska hänga på också för det är alltid kul att prata böcker med andra boknördar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.