Translate

måndag 26 januari 2015

Bookshelf tour

Hade tänkt göra en liten bookshelf tour i bilder. Den blir inte så mycket, för jag har inte så jättemånga egna böcker. Men här kommer i alla fall en liten titt i min bokhylla.


Såhär ser min bokhylla ut. Det är den enda jag har och
inte så många böcker som ni ser.
På första hyllan ligger det tidningar så vi börjar med böckerna på andra hyllan.Där Har jag de här böckerna...
Expert på att
rodna av Katarina
von Bredow
Hur kär får man
bli? av Katarina
von Bredow
Som jag vill vara
av Katarina von
Bredow
    
Som om ingenting
av Katarina von
Bredow
Förr eller senare
exploderar jag
av John Green
Kär i kärleken av
Lina Forss
Besatt av Anne
      Cassidy
Syskonkärlek av
Katarina von
Bredow
Sommaren jag
blev vacker av 
Jenny Han
Twilight saga bok 2
- När jag hör din
röst av
Stephenie Meyer
Twilight saga bok 3
- Ljudet av ditt
 hjärta
av Stephenie Meyer
Twilight saga bok 4 -
Så länge vi båda
andas av
Stephenie Meyer


 I den tredje hyllan har jag bara fyra böcker plus mönstrens bok. de böckerna är...


Bronsdolken - Den
utstötte av Michelle
Paver
Diveregent-trilogin
bok 2 - Insurgent
av Veronica Roth

Smittad av Johanna
Strömqvist


I gryningen tror jag
att mamma ska
väcka mig av
Christina Waldén
I hylla nummer fyra har jag några filmer så det är inte bara böcker i min bokhylla men i hylla nummer fem kommer det fler böcker och även tre mangaböcker.


Grimms Manga av Kei
Ishiyama


Dragon Ball 2 -
Draken Shenlong av
Akira Toriyama


Dragon ball 3 -
Keme-Sennins Kampskola
av Akira Toriyama


Hungergames bok 1 -
Hungerspelen av Suzanne
Collins


Hungergames bok 2 -
Fatta eld av Suzanne
Collins


Hungergames bok 3 -
Rovolt av Suzanne
Collins
Nu är det bara sista hyllplanet kvar och där står...


Skuggland av Jonas Brun


Beautiful Creatures
bok 3 - Den sista
prövningen av Kami
Garcia och Margaret
Stohl


Twilight saga bok 1 -
Om jag kunde drömma
av Stephenie Meyer


Bree Tanners andra
liv - En Ljudet av
ditt hjärta roman
av Stephenie Meyer


En vampyrs bekännelse
av Anne Rice


Divergent-trilogin bok
3 - Allegiant (på
engelska) av Veronica
Roth


Four en Divergent-
samling av Veronica Roth


Var man av Greta
Sundberg
Layouten ser lite konstig ut men ni får finna er i det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.