Translate

onsdag 28 januari 2015

Bokiga frågor #2

Det här är en liten ”serie” där jag svarar på bokiga frågor. Jag svarar på en fråga i varje inlägg och lägger upp inlägg på onsdagar och lördagar. Om du vill får du gärna hänga på.

Brukar du anteckna i dina böcker?

Nej.
För mig känns det helt oklart varför någon antecknar i böcker över huvud taget. Varför förstöra böcker genom att kladda i dem? Varför? Jag fattar inte. Om någon som läser det här brukar anteckna i sina böcker så kommentera gärna hur ni tänker för det skulle vara jätteintressant att få veta.
En sak är i alla fall säker. Jag skulle aldrig få för mig att skriva i böcker.


Brukar du anteckna i dina böcker?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.