Translate

lördag 24 januari 2015

Bokiga frågor #1

Det här är en liten ”serie” där jag svarar på bokiga frågor. Jag svarar på en fråga i varje inlägg och lägger upp inlägg på onsdagar och lördagar. Om du vill får du gärna hänga på.

Vem är din absoluta favoritkaraktär?

Jag kan inte nämna bara en karaktär som är min favorit. Alla är bra på olika sätt, men för det mesta gillar jag de lite mindre karaktärerna som inte är så viktiga, fast de är viktiga ändå och tillför något extra i handlingen… Om ni fattar vad jag menar? Det är sällan som jag har en huvudperson som favorit karaktär i en bok. Vilken som är min absoluta favoritkaraktär kan jag inte svara på, men några av dem är Alice & Jasper Cullen i Twilight, Mona Månstråle i Engelsforstrilogin och Amma i Beautiful Creatures.


Vem är din absoluta favoritkaraktär?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.