Translate

fredag 21 november 2014

Lite info...

Jag vet inte vad jag ska skriva men jag känner att jag måste skriva något. Jag kom hem för lite mer än en timme sedan efter att ha sett den nya hunger games-filmen Mockingjay part 1 tillsammans med några kompisar. Jag tyckte den var jättebra och jag vet inte vad jag ska säga mer. Jag bara önskar att jag kunde gå tillbaks till bion imorgon och se filmen igen.

Jag läste också ut Delirium idag och en recension kommer upp i morgon (förhoppningsvis).

Imorgon förmiddag ska jag gå till biblioteket och låna en ny bok. Jag har ännu inte bestämt vilken, men jag har en liten aning i alla fall. Jag kommer också låna första Hunger games-filmen och the Fault in our Stars.


Är detta ens intressant att läsa om?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.