Translate

söndag 10 augusti 2014

På gränsen



Antal sidor: Läst som e-bok

Författare: Johanna Strömqvist

Originaltitel: På gränsen

Serie: Smittad #2

Huvudkaraktärer: Maria, Emmy

Bokens handlig: Efter en sommar med vampyrer och våld fortsätter Marias och Emmys liv som vanligt. Men Emmys kropp förändras och när Maria till sist förstår vad det är som händer är det nästan försent.

Vad jag tycker: Boken var väldigt bra men jag tycker att slutet förstörde boken lite. Det var lite för öppet för min smak. I övrigt var boken bra fast jag tyckte att det var ganska mycket svärord.

Betyg: 3/5


Första meningen i boken: Så fort hon vaknade visste hon.

Sista meningen i boken: Ingen av oss ville gå och öppna när det knackade uppfodrande på dörren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.