Translate

torsdag 21 augusti 2014

Läser Pretty little liars i skolan

Nu har vi börjat läsa böcker på engelskalektionerna i skolan. Jag läser Pretty little liars med 6 stycken andra tjejer i min klass. Jag har inte sett på tv-serien så jag har inte så bra koll på vad boken handlar om som de andra i min grupp.
Vi i klassen fick själva välja mellan några olika böcker som våran lärare hade valt ut och det blev lite rörigt i klassrummet när det var förs till kvarn som gällde.
Jag fick i alla fall Pretty little liars som jag ville men undrar varför jag valde den tjockaste boken som fanns att välja på (272 sidor) eftersom jag inte är så van vid att läsa på engelska och inte är så jättebra på det heller.

Det kommer nog i alla fall att bli roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.