Translate

fredag 27 november 2015

Ja jag har mens, hurså?

Bildresultat för ja jag har mens hurså
Antal sidor: 187
Författare: Clara Henry
Bokens handling: Det här är inte en sådan bok som jag vanligtvis recenserar. Clara Henry guidar i mensdjungeln och boken är fylld med fakta, så väl som Claras egna åsikter och erfarenheter.
Vad jag tycker: Jag tycker att boken var jättebra. Den var fylld med mycket fakta som jag inte hade en aning om och eftersom jag själv tycker att mens är ett intressant ämne så var den här boken perfekt. Man får lära sig alldeles för lite om mens.
Kaosutmaning: 23. Läs en bok inom en genre som du vanligtvis inte läser.
Läsutmaning: 5. Läs en bok vars titel består av fem ord.

Betyg 6/6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.